משלוחים

בי יוניק עושה את מרב המאמצים על מנת לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי, אך ייתכנו מקרים בהם ייתכנו עיכובים בזמני קבלת המוצרים (מוצר שאזל מהמלאי ונשלח לייצור אצל היצרן, זמני מבצעים מיוחדים וכדומה).

איסוף עצמי מחנויות הרשת – חינם
המשלוח יועבר לחנות שבחרת עד 7 ימי עסקים מתאריך הרכישה באתר (למעט מקרים בהם המוצר אינו קיים במלאי, במקרה זה זמן האספקה יהיה עד 10 ימי עסקים מתאריך הרכישה). עם הגעת המשלוח לסניף, יישלח אלייך מסרון המודיע על כך. את המשלוח תוכלי לאסוף בשעות הפעילות של החנות (רשימת חנויות). המשלוח ימתין לך בחנות 10 ימי עסקים מיום קבלת המסרון ולאחר מכן יוחזר למשרדי החברה.

BOXIT – עלות 16 ₪, בקנייה של מעל ל-260 ₪ – חינם
המשלוח יועבר לנקודת האיסוף שבחרת עד 7 ימי עסקים מתאריך הרכישה באתר (למעט מקרים בהם המוצר אינו קיים במלאי, במקרה זה זמן האספקה יהיה עד 10 ימי עסקים מתאריך הרכישה). לאחר הפצת המשלוח לנקודת האיסוף שבחרת, תקבלי מסרון מ-BOXIT המודיע לך על כך. מרגע קבלת ההודעה לאיסוף – החבילה תהיה זמינה 48 שעות בנקודת השירות מסוג "לוקר אלקטרוני" ועד 7 ימים בנקודת שירות מסוג חנות.

שליח עד הבית – עלות 22 ₪, בקנייה של מעל ל-260 ₪ – חינם
משלוח עד הבית מתבצע בין השעות 09:00-18:00 ועל כן מומלץ להזין באתר כתובת בה תהיי זמינה בשעות אלו.

עם איסוף החבילה ממשרדינו ע"י חברת השליחויות, תקבלי מסרון על כך. לאחר מכן חברת השליחויות תתאם מולך את מועד קבלת המשלוח.

המשלוח יתבצע תוך 2 ימי עסקים מתאריך הרכישה באתר (למעט מקרים בהם המוצר אינו קיים במלאי, במקרה זה זמן האספקה יהיה עד 10 ימי עסקים מתאריך הרכישה).

משלוחים לאזורים מרוחקים יתבצעו תוך 3 ימי עסקים (אילת, הערבה, יישובי צפון רמת הגולן, קיבוצים ויישובים שאינם סמוכים לכבישים ראשיים).

חברת השליחויות הינה חברה חיצונית, לכן לעיתים ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו.

מדיניות החלפות והחזרות

כללי

  • החלפה/החזרה תתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, לא נגרם נזק למוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית.
  • בעת החזרת מוצר תוכלי לקבל זיכוי מלא לאתר או החזר כספי מלא לאמצעי התשלום איתו ביצעת את ההזמנה.
  • הזיכוי לאתר/החזר לאמצעי התשלום יינתן תוך 7 ימי עסקים מקבלת המוצר במשרדינו.
  • לא יינתן זיכוי כספי עבור דמי משלוח.
  • זיכוי כספי יינתן לכרטיס האשראי/חשבון פייפאל איתו בוצעה ההזמנה באותם תנאי תשלום.
  • אין החלפות/החזרות על מוצרי הלבשה תחתונה, לרבות גרביים ו/או גרביונים.
  • אין החלפות והחזרות על דגמים הנמכרים במבצעי חיסול סוף עונה.
  • החלפה/החזרה בחנויות הרשת:
  • אם הנך מעוניינת לבצע החלפה/החזרה של מוצר באחת מחנויות הרשת, עלייך להגיע לסניף עם החשבונית שקיבלת למייל לאחר ביצוע הרכישה באתר.
  • הזיכוי לאתר/החזר לאמצעי התשלום יינתן לאחר קבלת המוצר במשרדים הראשיים ויבוצע ע"י מחלקת שירות לקוחות.

שליח עד הבית

  • אם הנך מעוניינת לבצע החלפה/החזרה של מוצר אשר נקנה בסכום של 101 ₪ ומעלה, אנו נשלח שליח על חשבוננו לאיסוף המוצר וביצוע החלפה/החזרה. אם המוצר נקנה בסכום של 100 ₪ ומטה באפשרותך לשלוח אלינו את המוצר בדואר רשום לכתובת הגר"א 17 תל אביב או ע"י שליח בעלות 22 ₪. תיאום האיסוף ע"י שליח יתבצע מול מחלקת שירות לקוחות בטלפון 073-3383888 או בפנייה למייל [email protected].
  • החלפה/החזרה ראשונה באמצעות שליח תינתן בחינם. החלפה שנייה תינתן בעלות של 33 ₪.
  • במקרה של החלפת מוצר ע"י שליח, יש למסור לשליח את המוצר המקורי שרכשת בעת קבלת המוצר החלופי מהשליח.

תיקון מוצר

במקרה בו נדרש תיקון למוצר שרכשת יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון מספר 073-3383888073-3383888 לשם תיאום שליחת המוצר והתשלום עבורו.

את המוצר ניתן להעביר דרך אחת מחנויות הרשת, שליחתו בדואר רשום לרחוב הגר"א 17 תל אביב או שליחתו על ידי שליח בעלות של 22 ש"ח.
לאחר תיקון המוצר ניתן לקבלו חזרה באחד מסניפי הרשת או על ידי שליח עד הבית בעלות של 22 ש"ח.

מוצר שאזל מהמלאי

אם המוצר שהזמנת אזל מהמלאי ואין באפשרותינו לספקו, ניצור איתך קשר טלפוני וניידע אותך. במקרה זה תוכלי לקבל מוצר חליפי או זיכוי לאתר או החזר כספי.

Top

בכל קניה מהקולקציה החדשה - החלפה/החזרה ראשונה עם שליח חינם עד אליך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות