משלוחים והחזרות

משלוחים
והחזרות

משלוחים

בי יוניק תספק את המוצר תוך 10 ימי עסקים מיום הרכישה לחברת השליחויות.

במידה והדגם לא נמצא במלאי ונדרש לייצר אותו – תקבלי הודעה על כך במייל וזמן האספקה יתארך עד ל10 ימי עסקים.

משלוח חינם עם שליח עד הבית בקניה ב 260 ש"ח ומעלה.

בקניה מתחת ל- 260 ש"ח משלוח עד הבית בעלות של 22 ש"ח.

חברת השליחויות תתאם איתך את מועד ההגעה, לכן חשוב למלא בפרטי ההתקשרות מספר טלפון עדכני וזמין.

עם איסוף החבילה ממשרדינו ע"י חברת השליחויות תישלח אליך הודעה כתובה בדוא"ל.

 חברת השליחויות הינה חברה חיצונית ולכן לעיתים ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו.

השליחות מחברת השליחויות מתבצעת תוך 2 ימי עסקים, למעט: אילת, הערבה,

יישובי צפון רמת הגולן, קיבוצים ויישובים שאינם סמוכים לכבישים ראשיים, אליהם השליחויות יתבצעו עד 3 ימי עסקים.

מדיניות החלפות והחזרות:

במידה והמוצר שקיבלת אינו מתאים לך מסיבה כלשהי, תוכלי לקבל מוצר אחר במקומו או זיכוי  קרדיט (זיכוי לאתר)

או החזר כספי עליו ייגבו דמי ביטול בגובה 5% משווי העיסקה (עפ"י חוק הגנת הצרכן) .
במידה והנך מעוניינת להחליף/להחזיר מוצר אשר נקנה בסכום של 101 ש"ח ומעלה, אנו נשלח שליח על חשבוננו

לאיסוף המוצר וביצוע החלפה/החזרה לפי בקשתך.  במידה והמוצר נקנה בסכום של 100 ש"ח ומטה, באחריותך

לשלוח אלינו את המוצר בדואר רשום לכתובת הגר"א 17 תל אביב או ע"י משלוח באמצעות שליח בעלות של 22 ש"ח.( הזמנת השליח תעשה ע"י פנייה לשירות הלקוחות).

החלפה שנייה תינתן בעלות של משלוח על סך 33 ש"ח

כל שעלייך לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות במייל [email protected]

ולציין את סיבת ההחלפה/ההחזרה והם יתאמו לך שליח לאיסוף החבילה.

לא תתאפשר החלפה באחת מחנויות הרשת או בחנויות המשווקות.

החלפה/החזרה תתאפשר תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, לא נגרם נזק למוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית.

זיכוי כספי/זיכוי קרדיט לאתר יינתן תוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר במשרדינו.

זיכוי כספי/זיכוי קרדיט יינתן על מוצר שעלותו היא 50 ₪ לפחות.

זיכוי כספי יינתן לכרטיס אשראי/חשבון פייפאל איתו בוצעה ההזמנה.

לא יינתן זיכוי כספי עבור דמי משלוח.

אין החלפות או החזרות על מוצרי הלבשה תחתונה, לרבות גרביים ו/או גרביונים.

אין החלפות והחזרות על דגמים הנמכרים במבצעי חיסול, כגון מבצע חיסול סנדלים ב100 ש"ח ומגפיים ב- 200 ש"ח.

במקרה בו נדרש תיקון למוצר שרכשת יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון מספר 073-3383888073-3383888 לשם תיאום שליחת המוצר והתשלום עבורו.

את המוצר ניתן להעביר דרך אחת מחנויות הרשת, שליחתו בדואר רשום לרחוב הגר"א 17 תל אביב או שליחתו על ידי שליח בעלות של 22 ש"ח.
לאחר תיקון המוצר ניתן לקבלו חזרה באחד מסניפי הרשת או על ידי שליח עד הבית בעלות של 22 ש"ח.

מוצר שאזל מהמלאי

במידה והמוצר שהזמנת אזל מהמלאי אנו ניידע אותך טלפונית או בדוא"ל .

במקרה זה תוכלי להחליט האם ברצונך לקבל מוצר חליפי/פתק זיכוי לאתר/ החזר כספי.

Top

החלפה/החזרה ראשונה חינם עם שליח שמגיע עד אליך!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות