משלוחים

חשוב לנו שתדעי שאנחנו בבי יוניק עושים כל מה שאפשר כדי שכל הזמנה תהיה מוכנה כמה שיותר מהר ותישלח אלייך בהקדם האפשרי. למרות זאת, לפעמים יש עיכובים שלא תלויים בנו – דגמים שצריכים להישלח לייצור מיוחד, עומס בחברות השליחויות וכדומה. בכל מקרה, תמיד נעדכן אותך במצב ההזמנה כך שתדעי בדיוק מתי המשלוח צפוי להגיע אלייך.

איסוף עצמי מחנויות הרשת – חינם

רוב המשלוחים יגיעו לחנות שבחרת תוך 7 ימי עסקים מתאריך הרכישה. במקרה שהמוצר צריך לעבור לייצור מיוחד, המשלוח ייקח עד 10 ימי עסקים.

בכל מקרה, אנחנו שולחים מסרון (SMS) ברגע שההזמנה מגיעה לסניף. ההזמנה תחכה לך במשך 10 ימי עסקים אחרי קבלת המסרון, ובמקרה שלא נאספה, תוחזר למשרדים שלנו.

את המשלוח תוכלי לאסוף בשעות הפעילות של החנות – הנה רשימת הסניפים שלנו עם פירוט שעות הפתיחה.


משלוח דרך חברת BOXIT – בעלות של 16 ש"ח, או חינם בהזמנה מעל 260 ש"ח

רוב המשלוחים יגיעו לנקודת האיסוף שבחרת תוך 7 ימי עסקים מתאריך הרכישה. במקרה שהמוצר צריך לעבור לייצור מיוחד, המשלוח ייקח עד 10 ימי עסקים.

בכל מקרה, BOXIT תעדכן אותך במסרון (SMS) ברגע שההזמנה שלך תגיע לנקודת האיסוף. ההזמנה תחכה לך במשך 48 שעות מקבלת המסרון אם נקודת האיסוף היא לוקר, או במשך 7 ימים מקבלת המסרון אם נקודת האיסוף היא חנות.


שליח עד אלייך – בעלות של 22 ש"ח או חינם בהזמנה מעל 260 ש"ח

משלוח מיוחד שמגיע עד אלייך – לבית או למשרד, מה שהכי נוח לך. 

שימי לב שמסירת המשלוח היא בין השעות 09:00-18:00 ולכן כדאי לבחור את הכתובת שבה סביר שתהיי בין השעות האלה – בדרך כלל זה במשרד. 🙂

המשלוחים מגיעים תוך 2 ימי עסקים מתאריך העברת החבילה לחברת השליחויות. במקרה שהמוצר צריך לעבור לייצור מיוחד, המשלוח ייקח עד 10 ימי עסקים, אבל לדברים טובים שווה לחכות 😉
לאזורים מרוחקים – אילת, הערבה, יישובי צפון רמת הגולן, קיבוצים ויישובים שאינם סמוכים לכבישים ראשיים – המשלוח יגיע עד 3 ימי עסקים.  

אנחנו נעדכן אותך במסרון (SMS) ברגע שההזמנה שלך תיאסף מהמשרד שלנו ע"י חברת השליחויות, ולאחר מכן החברה תתאם מולך את הזמן המדויק למסירת המשלוח. חברת השליחויות הינה חברה חיצונית, לכן לעיתים ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו.


מדיניות החלפות והחזרות

אילו מוצרים אפשר להחליף או להחזיר?
כל מוצר, חוץ מהלבשה תחתונה (כולל גרביים וגרביונים) ודגמים שנקנו במסגרת מבצעי חיסול סוף עונה. אפשר להחליף או להחזיר מוצרים תוך 14 ימי עסקים מיום קבלתם כל עוד לא השתמשת במוצר, לא נגרם לו נזק והוא מוחזר באריזה המקורית. 

רוצה להחליף מוצר?
אפשר לבצע החלפה בכל אחת מחנויות הרשת – פשוט הגיעי לסניף עם החשבונית שקיבלת למייל אחרי הרכישה באתר.
בנוסף, ישנה אפשרות לתאם מראש את ההחלפה עם שירות הלקוחות, ולהזמין שליח שיאסוף את המוצר ממך וייתן לך את המוצר הרצוי במקומו. אם זו פעם ראשונה שאת מחליפה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר עלה מעל ל-151 ש"ח, השליח על חשבוננו. אם המוצר עלה מתחת ל-151 ₪ או שמדובר בהחלפה שנייה או יותר, עלות המשלוח היא 33 ₪. כדי לתאם את האיסוף, את מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3383888 או במייל [email protected]

רוצה להחזיר מוצר?
אפשר לבצע החזרה בכל אחת מחנויות הרשת – פשוט הגיעי לסניף עם החשבונית שקיבלת למייל אחרי הרכישה באתר.
בנוסף, ישנה אפשרות לתיאום שליח שיגיע עד אלייך ויאסוף ממך את המוצר להחזרה. אם זו פעם ראשונה שאת מחזירה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר עלה מעל ל-151 ש"ח, השליח על חשבוננו. אם המוצר עלה מתחת ל-151 ש"ח עלות ההחזרה באמצעות שליח היא 22 ש"ח ואם מדובר בהחזרה שנייה או יותר, עלות המשלוח היא 33 ש"ח. כדי לתאם את האיסוף, את מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3383888 או במייל [email protected]
במקום המוצר שהחזרת, תוכלי לקבל זיכוי מלא לשימוש באתר או החזר כספי מלא לאמצעי התשלום איתו ביצעת את ההזמנה – באותם תנאי תשלום. שימי לב שהזיכוי לא כולל את דמי המשלוח.
הזמן לקבלת הזיכוי לאתר או ההחזר הוא עד 7 ימי עסקים, מיום קבלת המוצר במשרדים שלנו.

מוצר שאזל מהמלאי

אם המוצר שהזמנת אזל מהמלאי ואין לנו אפשרות לשלוח אותו לייצור, ניצור איתך קשר טלפוני וניידע אותך. במקרה כזה, תוכלי לקבל מוצר חלופי, זיכוי לאתר או החזר כספי.

Top

בכל קניה מהקולקציה החדשה - החלפה/החזרה ראשונה עם שליח חינם עד אליך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות