0
X

סל הקניות שלך ריק.

blank blank

 

מדיניות החלפת והחזרת מוצרים שנרכשו באתר – כל מה שצריך לדעת

את יכולה להחליף או להחזיר כל מוצר שקנית באתר בתנאי שהוא:

  • באריזתו המקורית
  • בצירוף חשבונית הקנייה
  • חדש לחלוטין
  • ללא סימני שימוש
  • שניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש

את ההחזרה/ החלפה  תוכלי לבצע תוך 14 יום מקבלת המוצר, בחנויות הרשת או באמצעות שליח

 

החלפת מוצר:

  • בחנויות הרשת: את מוזמנת להגיע עם הפריט והחשבונית שקיבלת במייל לאחר הקנייה באתר, לכל אחת מחנויות הרשת. שימי לב: במידה ואת מעוניינת להחליף בחנות מוצר מקטגוריית ״בלעדי לאתר״, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לפני ההגעה לחנות.
  • החלפה עם שליח: בתיאום מראש מול שירות הלקוחות שלנו, שליח יגיע אליך לאיסוף המוצר ולהחלפה במוצר הרצוי. לתיאום צרי אתנו קשר בטלפון: 073-3383888 או בדוא”ל: [email protected]. שימי לב: במידה והמוצר שתרצי להחליף עלה מעל 151₪ – את זכאית להחלפה ראשונה עם שליח בחינם. במידה ומדובר בהחלפה שניה, או אם רכשת פריט שמחירו מתחת ל-₪151, עלות השירות תעמוד על ₪33.

 

החזרת מוצר:

בחנויות הרשת:
 את מוזמנת להגיע עם הפריט והחשבונית שקיבלת במייל לאחר הקנייה באתר, לכל אחת מחנויות הרשת.

עם החזרת הפריט לחנות תוכלי לבחור בין:

  • זיכוי למימוש באתר – ישלח אליך במייל, עד 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במשרדנו
  • זיכוי למימוש בסניפים – יתקבל במקום
  • החזר כספי – עסקאות ששולמו באשראי יזוכו לכרטיס איתו בוצעה העסקה, במעמד החזרת הפריטים
  • עסקאות ששולמו ב-Bit או ב-Paypal יזוכו עד 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במשרדנו

חשוב לדעת:

  • שווי הזיכוי יינתן לפי הסכום ששולם בפועל, אל מול הצגת חשבונית מקור
  • הזיכוי בתוקף לשנתיים
  • הרשת אינה אחראית על זיכוי שאבד או נגנב

החזרה עם שליח:

לנוחיותך, ניתן לתאם החזרת מוצר באמצעות שליח. להזמנת שליח לאיסוף המוצר את מוזמנת ליצור קשר עם

שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 073-3383888 או בדוא”ל: [email protected] .


שימי לב: במידה ותרצי להחזיר מוצר שעלה יותר מ-₪151, השליחות תתבצע חינם.

אם מדובר בהחזרה שניה, או בפריט שמחירו פחות מ-₪151 – עלות השליחות הינה ₪22.

 

ביטול הזמנה:

תוכלי לבטל הזמנה שביצעת באתר במידה והמוצר טרם נשלח. לביטול ההזמנה צרי אתנו קשר בדוא”ל שירות לקוחות: [email protected] או בטלפון: 073-3383888.

ההחזר הכספי יבוצע באותו האמצעי התשלום בו בוצעה העסקה ובאותם התנאים, עד 7 ימי עסקים.

במקרה של צרכנית עם מוגבלות, אישה בת 65 ומעלה או עולה חדשה, אפשר לבטל את הרכישה, באתר בלבד, בתוך 4 חודשים, בהצגת חשבונית ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר.

 

מדיניות החלפת/ החזרת מוצרים שנרכשו בסניפים – כל מה שצריך לדעת

את יכולה להחליף או להחזיר מוצר שקנית בסניפי הרשת בתנאי ש:

  • ההחלפה תתבצע תוך 14 ימים מיום רכישת המוצר
  • בצירוף הוכחת קנייה בסניפי הרשת.
  • המוצר חדש לחלוטין ומגיע באריזתו המקורית.
  • המוצר ללא סימני שימוש וניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש.

בסוף עונה החלפת המוצרים תתאפשר בתנאי ש:

  • ההחלפה מתבצעת תוך 5 ימים בלבד מיום הרכישה.
  • בצירוף הוכחת קנייה בסניפי הרשת.
  • המוצר חדש לחלוטין ומגיע באריזתו המקורית.
  • המוצר ללא סימני שימוש וניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש.

ביטול עסקה/ החזר כספי:

  • ברכישת נעליים ההחזר יינתן תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה                                       
  • ברכישת אקססוריז, תיקים וארנקים יבוצע ההחזר תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה בהתאם לחוק *ביטול עסקה יתאפשר במידה ועלות המוצר היא 50₪ ומעלה
  • החזר כספי יינתן בהתאם לאופן התשלום, תוך קיזוז 5% מערך המוצר
  • שווי זיכוי יינתן לפי הסכום ששולם בפועל, אל מול הצגת חשבונית מקור
  • תוקף הזיכוי יהיה לשנתיים
  • הרשת אינה אחראית על זיכוי שאבד/נגנב.

 

תנאים כלליים:

מתנות והטבות:

במקרים בהם רשת בי יוניק (ר. ביסה בע”מ) מעניקה מתנות ו/או הטבות במסגרת מבצע שנערך בחנות ו/או באתר, לא ניתן לקבל החזר כספי או זיכוי בגינם,  ולא ניתן להחליפם לפריט אחר.

קופוני הטבה:

  • קופוני הטבה אשר ניתנים מעת לעת הינם חד פעמיים, לא ניתנים למימוש חוזר/ נוסף, ולא יתבצע החזר כספי ו/או זיכוי בגינם.
  • במידה ולא יוקלד קוד קופון בהזמנה באתר, הלקוחה אינה זכאית לקבלת ההטבה.

אחריות ושירות תיקונים:

  • אחריות לנעליים תינתן למשך 6 חודשים ולתיקים וארנקים למשך 3 חודשים ממועד הרכישה, אל מול הצגת הוכחת קנייה.
  • האחריות לא חלה על שפשופים, קילופים הנובעים מבלאי או שחיקה ואינה חלה על מוצרים מעץ, תכשיטים, חרוזים, אבנים ואביזרים נלווים לנעליים ותיקים.
  • האחריות לא חלה על פגמים הנובעים כתוצאה משימוש בחומר ניקוי לא מתאים, כתמי לכלוך ו/או פגיעה מגורם חיצוני.
  • אי נוחות אינה נחשבת לפגם במוצר.
  • הרשת מתחייבת לבדוק את המוצר במסגרת האחריות, ולתקנו תוך 14 ימי עבודה, וזאת בכפוף לשימוש סביר במוצר.

 

שירות לקוחות:

זמין עבורך בימים א’- ה’, בין השעות 8:30-16:30, בטלפון  073-3383888 או בדוא”ל: [email protected]