מדיניות החלפת והחזרת מוצרים שנרכשו באתר – כל מה שצריך לדעת

את יכולה להחליף או להחזיר כל מוצר שקנית באתר בתנאי שהוא:

  • באריזתו המקורית
  • בצירוף חשבונית הקנייה
  • חדש לחלוטין
  • ללא סימני שימוש
  • שניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש

את ההחזרה/ החלפה תוכלי לבצע תוך 14 יום מקבלת המוצר, בחנויות הרשת או באמצעות שליח

 

החלפת מוצר:

  • בחנויות הרשת: את מוזמנת להגיע עם הפריט והחשבונית שקיבלת במייל לאחר הקנייה באתר, לכל אחת מחנויות הרשת. שימי לב: במידה ואת מעוניינת להחליף בחנות מוצר מקטגוריית ״בלעדי לאתר״ או "אאוטלט", יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לפני ההגעה לחנות.
  • החלפה עם שליח: בתיאום מראש מול שירות הלקוחות שלנו, שליח יגיע אליך לאיסוף המוצר ולהחלפה במוצר הרצוי. לתיאום צרי אתנו קשר בטלפון: 073-3383888 או בדוא"ל: [email protected]. שימי לב: במידה והמוצר שתרצי להחליף עלה מעל 151₪ – את זכאית להחלפה ראשונה עם שליח בחינם. במידה ומדובר בהחלפה שניה, או אם רכשת פריט שמחירו מתחת ל-₪151, עלות השירות תעמוד על ₪33.

 

החזרת מוצר:

בסניפי הרשת:
 את מוזמנת להגיע עם הפריט והחשבונית שקיבלת במייל לאחר הקנייה באתר, לכל אחד מסניפי הרשת.

עם החזרת הפריט לחנות תוכלי לבחור בין:

  • זיכוי למימוש באתר – ישלח אליך במייל, עד 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במשרדנו
  • זיכוי למימוש בסניפים – יתקבל במקום
  • החזר כספי – עסקאות ששולמו באשראי יזוכו לכרטיס איתו בוצעה העסקה, במעמד החזרת הפריטים
  • עסקאות ששולמו ב-Bit או ב-Paypal יזוכו עד 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר במשרדנו

חשוב לדעת:

  • שווי הזיכוי יינתן עפ"י הצגת חשבונית המקור.
  • הזיכוי בתוקף לשנתיים
  • הרשת אינה אחראית על זיכוי שאבד או נגנב

החזרה עם שליח:

לנוחיותך, ניתן לתאם החזרת מוצר באמצעות שליח. להזמנת שליח לאיסוף המוצר את מוזמנת ליצור קשר עם

שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 073-3383888 או בדוא"ל: [email protected] .


שימי לב: במידה ותרצי להחזיר מוצר שעלה יותר מ-₪151, השליחות תתבצע חינם.

בהחזרה שנייה או בפריט שמחירו פחות מ 151 ₪- השליחות תתבצע חינם אם תבקשי לקבל זיכוי לאתר, אחרת עלות השליחות היא 22 ₪.

ביטול הזמנה:

תוכלי לבטל הזמנה שביצעת באתר במידה והמוצר טרם נשלח. לביטול ההזמנה צרי אתנו קשר בדוא"ל שירות לקוחות: [email protected] או בטלפון: 073-3383888.

ההחזר הכספי יבוצע באותו האמצעי התשלום בו בוצעה העסקה ובאותם התנאים, עד 7 ימי עסקים.

במקרה של צרכנית עם מוגבלות, אישה בת 65 ומעלה או עולה חדשה, אפשר לבטל את הרכישה, באתר בלבד, בתוך 4 חודשים, בהצגת חשבונית ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר.

 

מדיניות החלפת/ החזרת מוצרים שנרכשו בסניפי הרשת – כל מה שצריך לדעת

את יכולה להחליף או להחזיר מוצר שקנית בסניפי הרשת בתנאי ש:

  • ההחלפה/ההחזרה תתבצע תוך 14 ימים מיום רכישת המוצר
  • בצירוף הוכחת קנייה בסניפי הרשת.
  • המוצר חדש לחלוטין ומגיע באריזתו המקורית.
  • המוצר ללא סימני שימוש וניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש.

בסוף עונה החלפת המוצרים תתאפשר בתנאי ש:

  • ההחלפה/ההחזרה תתבצע תוך 5 ימים בלבד מיום הרכישה.
  • בצירוף הוכחת קנייה בסניפי הרשת.
  • המוצר חדש לחלוטין ומגיע באריזתו המקורית.
  • המוצר ללא סימני שימוש וניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש.

ביטול עסקה/ החזר כספי:

  • ברכישת נעליים ההחזר יינתן תוך 2 ימי עסקים מיום הקנייה                                       
  • ברכישת אקססוריז, תיקים וארנקים יבוצע ההחזר תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה בהתאם לחוק *ביטול עסקה יתאפשר במידה ועלות המוצר היא 50₪ ומעלה
  • החזר כספי יינתן בהתאם לאופן התשלום, תוך קיזוז 5% מערך המוצר
  • מוצר שנרכש כמתנה, החזרת התמורה תהיה במזומן (בניכוי 5% מערך המוצר) ובלבד שהצרכן הציג פתק החלפה המעיד על עצם ביצוע העסקה.
  • שווי זיכוי יינתן לפי הסכום ששולם בפועל, אל מול הצגת חשבונית מקור
  • תוקף הזיכוי יהיה לשנתיים
  • הרשת אינה אחראית על זיכוי שאבד/נגנב.
  • לא ניתן החזר כספי על עסקה ששולמה באמצעות תווי קנייה, שובר מתנה, שובר דיגיטלי (buy me) או כרטיס מגנטי נטען, אך יינתן זיכוי לרכישה בחנות. 

     

 

תנאים כלליים:

מתנות והטבות:

במקרים בהם רשת בי יוניק (ר. ביסה בע"מ) מעניקה מתנות ו/או הטבות במסגרת מבצע שנערך בחנות ו/או באתר, לא ניתן לקבל החזר כספי או זיכוי בגינם,  ולא ניתן להחליפם לפריט אחר.

קופוני הטבה:

  • קופוני הטבה אשר ניתנים מעת לעת הינם חד פעמיים, לא ניתנים למימוש חוזר/ נוסף, ולא יתבצע החזר כספי ו/או זיכוי בגינם.
  • במידה ולא יוקלד קוד קופון בהזמנה באתר, הלקוחה אינה זכאית לקבלת ההטבה.

אחריות ושירות תיקונים:

  • אחריות לנעליים תינתן למשך 6 חודשים ולתיקים וארנקים למשך 3 חודשים ממועד הרכישה, אל מול הצגת הוכחת קנייה.
  • האחריות לא חלה על שפשופים, קילופים הנובעים מבלאי או שחיקה ואינה חלה על מוצרים מעץ, תכשיטים, חרוזים, אבנים ואביזרים נלווים לנעליים ותיקים.
  • האחריות לא חלה על פגמים הנובעים כתוצאה משימוש בחומר ניקוי לא מתאים, כתמי לכלוך ו/או פגיעה מגורם חיצוני.
  • אי נוחות אינה נחשבת לפגם במוצר.
  • הרשת מתחייבת לבדוק את המוצר במסגרת האחריות, ולתקנו תוך 14 ימי עבודה, וזאת בכפוף לשימוש סביר במוצר.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לתרום את הפריט במידה והפריט לא יאסף עד 60 ימים מיום קבלת ההודעה על תיקון המוצר. 

 

שירות לקוחות:

זמין עבורך בימים א'- ה', בין השעות 8:30-16:30, בטלפון  073-3383888 או בדוא"ל: [email protected]