0
X

סל הקניות שלך ריק.

שאלות ותשובות

שינויים/מידע לאור המצב

הזמנות ומשלוחים

החלפות והחזרות

מועדון, הנחות והטבות

סניפי הרשת

תשלום וגיפט קארד

אחריות

שינויים/מידע לאור המצב

קיבלתי הטבת הצטרפות למועדון הלקוחות של B.unique, והחנויות סגורות - האם הטבה זו נשמרת לי?+-
הימים בהם החנויות סגורות עקב המצב והוראות ממשלת ישראל, אינם נספרים במניין הימים למימוש ההטבה. על כן ההטבה תישמר לך עד אשר נחזור לשגרה. 
כמו-כן, יש באפשרותך לקבל הטבה בגובה 25 ש”ח לרכישה ראשונה באתר שלנו (www.bunique.co.il). לשם-כך, עלייך להירשם – באתר – להצטרפות לניוזלטר, ובמענה תקבלי במייל קוד למימוש ההטבה בעת קנייה באתר.
אני חברת מועדון ויש לי יום הולדת החודש, האם ניתן לממש הטבת יום הולדת באתר? האם ניתן לדחות הטבת יום הולדת?+-

כן – ניתן לממש הטבת יום הולדת באתר. במהלך חודש היו הולדת שלך תקבלי מאיתנו הודעת סמס עם קוד המעניק לך את האפשרות לממש את הטבת יום הולדת. את הקוד יהיה עליך להקליד בעת התשלום על כול הזמנה שתבצעי – כך תקבלי את ההטבה. לאור המצב, תקופת מימוש קופון יום ההולדת, תוארך ותהיה עד שלושה חודשים לאחר חודש יום ההולדת שלך.

אני חברת מועדון ויש לי נקודות, האם ניתן לממש אותם באתר?+-

לצערנו לא ניתן לממש נקודות מועדון בעת ביצוע רכישות באתר. עם-זאת חשוב שתדעי שהנקודות נשמרות לך לשימוש לאחר שהחיים יחזרו למסלולם והשגרה (המוברכת) תחזור לחיינו. תקופת ההשבתה שנכפתה עלינו לא תבוא במניין הימים לחישוב תוקף הנקודות.

הזמנתי איסוף מחנות וקיבלתי הודעה שהחבילה ממתינה לי שם, כיצד אקבל את החבילה?+-

צרי עימנו קשר במייל:  [email protected], ואנו נתאם עמך הגעת החבילה אליך, באמצעות שליח.

יש לי תיקון אצלכם, כיצד אני יכולה לקבל אותו?+-

צרי עימנו קשר במייל:  [email protected], ואנו נתאם עמך הגעת התיקון אליך, באמצעות שליח.

מעוניינת למסור תיקון, כיצד עושה זאת?+-

על-מנת למסור תיקון, תוכלי להגיע למשרדי החברה, ברחוב הגר”א 17א, תל אביב, בין השעות 17:00-08:00, ואנו נטפל בך לשביעות רצונך המלאה. לחלופין, תוכלי לבחור להסתייע בשירותי שליחות (בתשלום) שאנחנו נתאם עבורך.  לשם כך צרי עימנו קשר במייל:  [email protected]. בכל-מקרה, חשוב שתדעי שתקופת ההשבתה שנכפתה עלינו לא תבוא במניין הימים לחישוב תקופת האחריות שאנחנו מעניקים לך.

יש לי זיכוי שקיבלתי מהחנות, האם ניתן לממש אותו באתר?+-

לצערנו, לא תוכלי לממש את הזיכוי שקיבלת בחנות בעת רכישה באתר שלנו. עם-זאת, הזיכוי ישמש אותך, בכל עת, לאחר שהמצב ישוב לקדמותו והחנויות תפתחנה.

האם יש סניפי רשת פתוחים?+-

בעת הזו, לאור הוראות ממשלת ישראל, הדאגה לבריאות הלקוחות שלנו וכן זו של העובדים שלנו, החנויות אינן פתוחות. אנו עושים את מרב המאמצים, במסגרות המגבלות ותוך הקפדה על הכללים לשמירת בריאות העוסקים במלאכה, לתת לכם שירות, מענה לשאלות ופתרון בעיות, באמצעות צוות מסור, הפועל ממשרדי החברה.

אני מעוניינת להחזיר פריט שרכשתי וחוששת שיגמרו מס' ימי האפשרות להחזרה+-

על-מנת להחזיר פריט, תוכלי להגיע למשרדי החברה, ברחוב הגר”א 17א, תל אביב, בין השעות 17:00-08:00, ואנו נטפל בך לשביעות רצונך המלאה. לחלופין, תוכלי לבחור להסתייע בשירותי שליחות (בתשלום) שאנחנו נתאם עבורך.  לשם כך צרי עימנו קשר במייל:  [email protected]. בכל-מקרה, חשוב שתדעי שתקופת ההשבתה שנכפתה עלינו לא תבוא במניין הימים לחישוב תקופת ההחזרה העומדת לזכותך, וכי עם חזרת המצב לשגרה, נשמח לטפל בפנייתך, לרבות החזרת פריט אם זה יהיה חפצך.

חזרה לכל השאלות

הזמנות ומשלוחים

האם יש להירשם לאתר כדי לבצע קנייה?+-

אין חובה להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה.

למה כדאי בכל זאת להירשם?

  • תוכלי לראות את פירוט ההזמנות שביצעת אצלנו באתר.
  • תוכלי לצפות בקופונים שלך. 
  • תוכלי לשמור ולעדכן את פרטייך האישיים כך שברכישה הבאה לא תצטרכי למלא את הפרטים מחדש.
  • תוכלי לפתוח פנייה להחזרת/החלפת פריט דרך האתר. 
  • בעתיד חברות המועדון יוכלו גם לממש ולצבור נקודות באתר.

 

האם הקנייה באתר מאובטחת?+-

כן, כל הנתונים שלכם נשארים חסויים ומאובטחים. פרטי כרטיס האשראי נשמרים בצורה מוצפנת על פי תקן PCI. 

האם ניתן לאסוף את ההזמנה בסניפי הרשת?+-

כן, בתהליך הרכישה תוכלי לבחור לאסוף את ההזמנה בסניפי הרשת, בנקודות האיסוף של BOXIT או עם שליח עד הבית. 

לאיתור הסניף הקרוב לביתך, לחצי כאן

הזמנתי דרך האתר, מתי אקבל את ההזמנה שלי?+-

רוב המשלוחים מגיעים תוך 2 עד 3 ימי עסקים מתאריך הרכישה. לתשובה מפורטת יותר, את מוזמנת להציץ בעמוד המשלוחים שלנו, שמפרט את זמני ההגעה בהתאם לסוג המשלוח שבחרת.

מה קורה אם קיבלתי זוג שלא תואם במידה/צבע?+-

חשוב לנו שתהיי מרוצה, לכן אפשר להחליף כל דגם, חוץ מדגמים שנקנו במסגרת מבצעי חיסול סוף עונה. את הנעליים אפשר להחליף תוך 14 ימי עסקים מהיום שקיבלת אותן, כל עוד לא עשית בהן שימוש, לא נגרם להן נזק והן מוחזרות באריזה המקורית. כאן תוכלי למצוא את כל הפרטים לגבי החזרות והחלפות

יש לכם דגמים במידות 35, 42 ו-43?+-

ברור. אפשר למצוא מגוון דגמים במידות 35,42 ו-43 על-ידי לחיצה על סינון מידה בכל קטגוריה, או בקישורים הבאים:

לכל המוצרים באתר במידה 35.

לכל המוצרים באתר במידה 42.

לכל המוצרים באתר במידה 43.

חזרה לכל השאלות

החלפות והחזרות

אילו מוצרים אפשר להחליף או להחזיר?+-

כל מוצר, חוץ מהלבשה תחתונה (כולל גרביים וגרביונים). אפשר להחליף או להחזיר מוצרים תוך 14 ימי עסקים מיום קבלתם כל עוד לא השתמשת במוצר, לא נגרם לו נזק והוא מוחזר באריזה המקורית. 

איך מחזירים מוצר?+-

אפשר לבצע החזרה בכל אחת מחנויות הרשת – פשוט הגיעי לסניף עם החשבונית שקיבלת למייל אחרי הרכישה באתר.
בנוסף, ישנה אפשרות לתיאום שליח שיגיע עד אלייך ויאסוף ממך את המוצר להחזרה. אם זו פעם ראשונה שאת מחזירה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר עלה מעל ל-151 ש”ח, השליח על חשבוננו (החזרת מוצר באמצעות משלוח חינם מתייחסת לסכום פר מוצר ולא לסך המוצרים שנרכשו בהזמנה). אם המוצר עלה מתחת ל-151 ש”ח עלות ההחזרה באמצעות שליח היא 22 ש”ח ואם מדובר בהחזרה שנייה או יותר, עלות המשלוח היא 33 ש”ח. כדי לתאם את האיסוף, את מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3383888 או במייל [email protected]
במקום המוצר שהחזרת, תוכלי לקבל זיכוי מלא לשימוש באתר או החזר כספי מלא לאמצעי התשלום איתו ביצעת את ההזמנה – באותם תנאי תשלום. שימי לב שהזיכוי לא כולל את דמי המשלוח.
הזמן לקבלת הזיכוי לאתר או ההחזר הוא עד 7 ימי עסקים, מיום קבלת המוצר במשרדים שלנו.

איך מחליפים מוצר?+-

אפשר לבצע החלפה בכל אחת מחנויות הרשת* – פשוט הגיעי לסניף עם החשבונית שקיבלת למייל אחרי הרכישה באתר.
בנוסף, ישנה אפשרות לתאם מראש את ההחלפה עם שירות הלקוחות, ולהזמין שליח שיאסוף את המוצר ממך וייתן לך את המוצר הרצוי במקומו. אם זו פעם ראשונה שאת מחליפה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר עלה מעל ל-151 ש”ח, השליח על חשבוננו (החלפת מוצר באמצעות משלוח חינם מתייחסת לסכום פר מוצר ולא לסך המוצרים שנרכשו בהזמנה). אם המוצר עלה מתחת ל-151 ₪ או שמדובר בהחלפה שנייה או יותר, עלות המשלוח היא 33 ₪. כדי לתאם את האיסוף, את מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3383888 או במייל [email protected]

*אם הנך מעוניינת להחליף דגם בלעדי לאתר לאותו הדגם במידה שונה, עלייך ליצור קשר עם שירות לקוחות לפני ההגעה לסניף בטלפון 073-3383888 או בכתובת המייל [email protected]
דגמים אלו אינם נמצאים בחנויות הרשת ועל כן נדרש ליידע אותנו מראש, כדי שנוכל לשלוח את הדגם החדש לסניף בו תוכלי להחזיר את הדגם הקודם ולקבל את הדגם החדש.

חזרה לכל השאלות

מועדון, הנחות והטבות

לא הספקתי לממש את מתנת יום ההולדת בחודש יום ההולדת, אפשר לממש את ההטבה בחודש אחר?+-

איך אומרים? יום הולדת יש רק פעם בשנה וכך גם מתנת יום ההולדת שלנו. לא נורא, יש לנו מבצעים סופר משתלמים בכל חודש אז יש למה לחכות.

אפשר לממש הטבות מועדון באתר?+-

כרגע לא – רק בחנויות הרשת, אבל אנחנו עובדים על זה! את מוזמנת להצטרף לעדכונים שלנו, שם נודיע ברגע שזה יקרה ובינתיים להנות מעדכונים על מבצעים מעניינים שאפשר למצוא באתר וגם בחנויות.

חזרה לכל השאלות

סניפי הרשת

יש לכם חנות עודפים?+-

אין לנו חנות עודפים. בכל סוף עונה, אנחנו מעבירים את זוגות הנעליים שנותרו לנשים נזקקות כתרומה.

איפה נמצאות חנויות הרשת?+-

הנה רשימת הסניפים שלנו. את בדרך?

חזרה לכל השאלות

תשלום וגיפט קארד

מה אפשרויות התשלום באתר?+-

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג דיינרס כאל, ויזה, מאסטרכארד, ישראכרט, אמריקן אקספרס או פייפאל.

אפשר לשלם בתשלומים בקנייה באתר?+-

כן, אלה תנאי התשלום האפשריים:

.עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש”ח
.עד 3 תשלומים בקנייה מעל 500 ש”ח
.עד 4 תשלומים בקנייה מעל 700 ש”ח

איך אפשר לממש גיפט קארד של בי יוניק?+-

מימוש הגיפט קארד מתבצע בסניפי הרשת בלבד (בשלב זה לא ניתן לממש את הכרטיס באתר). למימוש יש להציג מספר גיפט קארד באמצעות SMS/מייל/דף מודפס באחד מסניפי הרשת. לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 073-3383888 או במייל [email protected] 

חזרה לכל השאלות

אחריות

יש אחריות על הנעליים שלכם?+-

בי יוניק מעניקה אחריות מלאה על כל המוצרים, בהתאם לתעודת האחריות שמגיעה ברכישת נעליים חדשות.

למידע על נוסף, לחצי כאן

איך שולחים מוצר לתיקון?+-

אם דרוש תיקון למוצר שרכשת, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3383888 כדי לתאם את אופן איסוף המוצר. אפשר להביא את המוצר לאחת מחנויות הרשת, לשלוח אותו אלינו בדואר רשום (רחוב הגר”א 17 תל אביב) או לשלוח אותו בעזרת שליח בעלות של 22 ש”ח. לאחר התיקון, תוכלי לאסוף את המוצר באחת מחנויות הרשת או לקבל אותו במשלוח עד הבית בעלות של 22 ש”ח.

חזרה לכל השאלות

אנחנו גם כאן

נשמח לתת לך שירות בדרך שהכי נוחה לך בימים א' – ה' בשעות 8:30 – 16:30