שאלות נפוצות - סגר COVID 19
הזמנות ומשלוחים
החלפות והחזרות
מועדון, הנחות והטבות
סניפי הרשת
תשלום וגיפט קארד
אחריות
האתר עובד כרגיל וממשיך לספק דגמים יפים ונוחים עד הבית. בשל המצב, זמן האספקה הוא עד 2-3 ימי עסקים.
ברכישה מעל 260 ש”ח המשלוח חינם, ברכישה בסכום נמוך יותר עלות המשלוח 22 ש”ח.
בקלות. צרי קשר עם שירות הלקוחות במייל [email protected] או בטלפון 073-3383888 והם ידאגו לתיאום איסוף וקבלת הפריט החדש שהוזמן, עד הבית. שימי לב, מוצר שעלותו נמוכה מ-151 ש”ח יחוייב בדמי משלוח.
במידה ומדובר בהחזרה – עלות השליחות היא 22 ש”ח
אם מדובר בהחלפת מוצר עלות השליחות היא 33 ש”ח (בשל שליחות כפולה לאיסוף המוצר ממך ומסירת מוצר חדש).
לתשומת ליבך – המחירים הנקובים הם פר הזמנה ולא פר מוצר (לדוגמא, בהחזרה/ החלפה של שלושה פריטים תשלמי עדיין את אותו הסכום, כלומר 22 ש”ח או 33 ש”ח בלבד)
לאור החלטת הממשלה ישראל נכנסה ב 27.12 לסגר שלישי ולכן סניפינו סגורים עד להודעה חדשה
לצערנו לא ניתן לממש הטבת יום הולדת באתר בשלב זה.
לאור המצב, תקופת מימוש קופון יום ההולדת לילדות ינואר תוארך ותהיה לחודש נוסף לאחר חודש יום ההולדת, כדי שתוכלי להנות מההטבה ולממש עם חזרת הסניפים לשגרה.
בכפוף לתקנון.
לצערנו לא ניתן לממש נקודות מועדון בעת ביצוע רכישות באתר.
עם-זאת חשוב שתדעי שהנקודות נשמרות לך לשימוש עתידי, עת דברים יחזרו לתיקונם והשגרה (המבורכת) תחזור לחיינו.
תקופת ההשבתה שנכפתה עלינו לא תבוא במניין הימים לחישוב תוקף הנקודות.
לצערנו, לא ניתן לממש את הזיכוי שקיבלת בחנות בעת רכישה באתר שלנו.
עם-זאת, הזיכוי ישמש אותך, בכל עת, לאחר שהמצב ישוב לקדמותו והחנויות תפתחנה.
בעת הזו, לאור החלטת הממשלה,החל מ 27.12 ישראל נכנסה לסגר שלישי ולכן סניפי בי יוניק סגורים.
אנו מחכים לכן בינתיים באתר שלנו ומייחלים לסיום הסגר במהרה וחזרה לשגרה בריאה וברוכה.
אין חובה להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה.
למה כדאי בכל זאת להירשם?
כן, כל הנתונים שלכם נשארים חסויים ומאובטחים. פרטי כרטיס האשראי נשמרים בצורה מוצפנת על פי תקן PCI.
לאור החלטת הממשלה ישראל נכנסה ב 27.12 לסגר שלישי ולכן סניפינו סגורים עד להודעה חדשה
רוב המשלוחים מגיעים תוך 2 עד 3 ימי עסקים מתאריך הרכישה. לתשובה מפורטת יותר, את מוזמנת להציץ בעמוד המשלוחים שלנו, שמפרט את זמני ההגעה בהתאם לסוג המשלוח שבחרת.
חשוב לנו שתהיי מרוצה, לכן אפשר להחליף כל דגם, חוץ מדגמים שנקנו במסגרת מבצעי חיסול סוף עונה. את הנעליים אפשר להחליף תוך 14 ימי עסקים מהיום שקיבלת אותן, כל עוד לא עשית בהן שימוש, לא נגרם להן נזק והן מוחזרות באריזה המקורית. כאן תוכלי למצוא את כל הפרטים לגבי החזרות והחלפות
ברור. אפשר למצוא מגוון דגמים במידות 35,42 ו-43 על-ידי לחיצה על סינון מידה בכל קטגוריה, או בקישורים הבאים:
כל מוצר, חוץ מהלבשה תחתונה (כולל גרביים וגרביונים). אפשר להחליף או להחזיר מוצרים תוך 14 ימים מיום קבלתם כל עוד לא השתמשת במוצר, לא נגרם לו נזק והוא מוחזר באריזה המקורית.
אפשר לבצע החזרה בכל אחת מחנויות הרשת – פשוט הגיעי לסניף עם החשבונית שקיבלת למייל אחרי הרכישה באתר.
בנוסף, ישנה אפשרות לתיאום שליח שיגיע עד אלייך ויאסוף ממך את המוצר להחזרה.
אם זו פעם ראשונה שאת מחזירה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר עלה מעל ל-151 ש”ח, השליח על חשבוננו (החזרת מוצר באמצעות משלוח חינם מתייחסת לסכום פר מוצר ולא לסך המוצרים שנרכשו בהזמנה).
אם מחיר הרכישה של המוצר (כולל הנחות והטבות) נמוכה מ-151 ש”ח – עלות ההחזרה באמצעות שליח היא 22 ש”ח.
אם מדובר בהחזרה שנייה או יותר, עלות המשלוח היא 33 ש”ח.
כדי לתאם את האיסוף, את מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 073-3383888 או במייל [email protected]
במקום המוצר שהחזרת, תוכלי לקבל זיכוי למימוש באתר או החזר כספי מלא לאותו אמצעי התשלום ובאותם תנאי תשלום בהם ביצעת את ההזמנה.
לתשומת ליבך – הזיכוי לא כולל את דמי המשלוח.
הזמן לקבלת הזיכוי לאתר או ההחזר, הוא כ-7 ימי עסקים, מיום קבלת המוצר המוחזר במשרדים שלנו.
אפשר לבצע החלפה בכל אחת מחנויות הרשת* – פשוט הגיעי לסניף עם החשבונית שקיבלת למייל אחרי הרכישה באתר.
בנוסף, ישנה אפשרות לתאם מראש את ההחלפה עם שירות הלקוחות, ולהזמין שליח שיאסוף את המוצר ממך וייתן לך את המוצר הרצוי במקומו. אם זו פעם ראשונה שאת מחליפה מוצר בהזמנה הנוכחית והמוצר עלה מעל ל-151 ש”ח, השליח על חשבוננו (החלפת מוצר באמצעות משלוח חינם מתייחסת לסכום פר מוצר ולא לסך המוצרים שנרכשו בהזמנה). אם המוצר עלה מתחת ל-151 ₪ או שמדובר בהחלפה שנייה או יותר, עלות המשלוח היא 33 ₪. כדי לתאם את האיסוף, את מוזמנת לפנות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3383888 או במייל [email protected]
*אם הנך מעוניינת להחליף דגם בלעדי לאתר לאותו הדגם במידה שונה, עלייך ליצור קשר עם שירות לקוחות לפני ההגעה לסניף בטלפון 073-3383888 או בכתובת המייל [email protected]
דגמים אלו אינם נמצאים בחנויות הרשת ועל כן נדרש ליידע אותנו מראש, כדי שנוכל לשלוח את הדגם החדש לסניף בו תוכלי להחזיר את הדגם הקודם ולקבל את הדגם החדש.
איך אומרים? יום הולדת יש רק פעם בשנה וכך גם מתנת יום ההולדת שלנו. לא נורא, יש לנו מבצעים סופר משתלמים בכל חודש אז יש למה לחכות.
כרגע לא – רק בחנויות הרשת, אבל אנחנו עובדים על זה! את מוזמנת להצטרף לעדכונים שלנו, שם נודיע ברגע שזה יקרה ובינתיים להנות מעדכונים על מבצעים מעניינים שאפשר למצוא באתר וגם בחנויות.
אין לנו חנות עודפים. בכל סוף עונה, אנחנו מעבירים את זוגות הנעליים שנותרו לנשים נזקקות כתרומה.
הנה רשימת הסניפים שלנו. את בדרך?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג דיינרס כאל, ויזה, מאסטרכארד, ישראכרט, אמריקן אקספרס או פייפאל.
כן, אלה תנאי התשלום האפשריים:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ש”ח
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 500 ש”ח
עד 4 תשלומים בקנייה מעל 700 ש”ח
מימוש הגיפט קארד מתבצע בסניפי הרשת בלבד (בשלב זה לא ניתן לממש את הכרטיס באתר). למימוש יש להציג מספר גיפט קארד באמצעות SMS/מייל/דף מודפס באחד מסניפי הרשת. לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 073-3383888 או במייל [email protected]
בי יוניק מעניקה אחריות מלאה על כל המוצרים, בהתאם לתעודת האחריות שמגיעה ברכישת נעליים חדשות.
למידע על נוסף, לחצי כאן
אם דרוש תיקון למוצר שרכשת, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 073-3383888 כדי לתאם את אופן איסוף המוצר. אפשר להביא את המוצר לאחת מחנויות הרשת, לשלוח אותו אלינו בדואר רשום (רחוב המצודה 24, אזור) או לשלוח אותו בעזרת שליח בעלות של 22 ש”ח. לאחר התיקון, תוכלי לאסוף את המוצר באחת מחנויות הרשת או לקבל אותו במשלוח עד הבית בעלות של 22 ש”ח.
אנחנו גם כאן
נשמח לתת לך שירות בדרך שהכי נוחה לך
בימים א' – ה' בשעות 8:30 – 16:30