שאלות נפוצות

שאלות
נפוצות

לא הספקתי לממש את מתנת יום ההולדת בחודש יום ההולדת, האם ניתן לממש את ההטבה בחודש אחר?

מתנת יום הולדת כשמה כן היא וניתן לממשה אך ורק בחודש יום ההולדת.

האם יש לכם חנות עודפים?

אין לנו חנות עודפים, בכל סופעונה אנו מעברים כתרומה את זוגות הנעליים הנותרים לנשים נזקקות, מקלטים בהן שוהות נשים וכו'.

האם ניתן לממש את הטבות המועדון בקנייה באתר?

בשלב זה ניתן לממש את הטבות המועדון בחנויות הרשת בלבד.

מדוע אין הנחות סופעונה בקנייה באתר?

הנחות סופעונה הן בחנויות הרשת ועל המלאי הקיים בחנות. הזמנות דרך האתר מיוצרות במיוחד עבורך במידה ובצבע בו הינך מעוניינת (גם אם חסר במלאי), כמו כן הזוג מגיע עם שליח עד לפתח ביתך ללא תוספת תשלום.

האם אנו מעניקים אחריות על הנעליים שלנו?

בי יוניק מעניקה אחריות מלאה על כל מוצריה בהתאם לתעודת האחריות המגיעה עם כל זוג.

במידה ויש צורך בתיקון, באחריות הלקוחה למסור את הדגם לתיקון באחת מחנויות הרשת או לשלוח למחסני החברה בדואר רשום לכתובת הגר"א 17 תל אביב, בתיאום מול שירות הלקוחות.

באחריות הלקוחה לדאוג לאסוף את הזוג המתוקןשאלות נפוצות

מה קורה אם קיבלתי זוג שלא תואם במידה/צבע?

ליד כל דגם ניתן לראות את תנאי ההחלפה וההחזרה של חברת בי יוניק.

הזמנתי דרך אתר האינטרנט מתי ניתן לקבל את זוג הנעליים ?

עד 14 ימי עסקים מרגע ההזמנה. (במידה ולא ניתן לייצר הזוג נודיע לך טלפונית).

האם קיימים דגמים במידות 35, 42 ו- 43?

ניתן למצוא מגוון דגמים במידות 35,42 ו-43 ע"י לחיצה על סינון מידה באתר או ע"י לחיצה על הקישורים הבאים:

לכל המוצרים באתר במידה 35.

לכל המוצרים באתר במידה 42.

לכל המוצרים באתר במידה 43.

מהן הכתובות של חנויות הרשת?

ניתן למצוא את הכתובות והטלפונים של חנויות הרשת בטאב "רשימת חנויות" בעמוד הפייסבוק שלנו או בדף הבית.

Top

משלוח חינם על כל דגמי המעבר באתר!